عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

عملکرد دستگاه Titanium با بسیاری از لیزرهای مشابه موجود در بازار متفاوت است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی سه بعدی سه نوع طول موج متفاوت لیزر را در یک نقطه جمع کرده و پس از تاباندن به عمق لایه های پوست، ریشه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می‌ برد.

یکی از طول موج هایی که در دستگاه تیتانیوم مورد استفاده قرار می ‌گیرد الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر است که می تواند موهایی با رنگ روشن را مورد هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد.

طول موج دیگر استفاده شده در این دستگاه، دایود با طول موج 810 نانومتر است که ریشه‌ های عمیق مو را هدف قرار می‌ دهد و برای پوست‌ های تیره بیشتر کاربرد دارد.

طول موج سومی که در دستگاه تعبیه شده، اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر است که نسبت به دو طول موج قبلی ورود پرنفوذتری به سطح پوست را دارد و درمانی ایده‌ آل برای موهای گرفتار شده زیر پوست است. لیزر اندیاگ به ‌خوبی از لایه ‌های سطحی پوست عبور کرده مستقیماً و کاملاً اختصاصی به رنگدانه فولیکول‌ های مو می‌ رسد. بنابراین خطر سوختگی لایه سطحی پوست در افراد برنزه به شدت کاهش می یابد.

نحوه کار دستگاه Titanium به این صورت است که همزمان با حرکت سر لیزر به آرامی روی پوست ناحیه مورد نظر نیز گرم می شود. ناحیه گرم شده توسط پالس های ملایم انرژی لیزر که به فولیکول مو نفوذ می کند، موجب از بین رفتن موهای زائد می شود. فولیکول ها به دلیل آنکه انرژی لیزر را جذب می کنند، از بین رفته و دیگر قادر به تولید موی جدید نخواهند بود.

 

ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم با داشتن ویژگی ‌های برتر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار تبدیل شده است. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از تکنولوژی سه طول موج ترکیبی، نداشتن مواد مصرفی خاص، مناسب بودن برای تیپ های پوستی ۱ تا ۶، صفحه نمایش بزرگ و مواردی از این قبیل را اشاره کرد. در ادامه به سایر ویژگی‌ های دستگاه Titanium اشاره می کنیم:

 • امنیت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه Titanium کاملأ ایمن و مطمئن است و لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه یک درمان بی خطر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. دستگاه تیتانیوم هیچ گونه عارضه پوستی را برای بیمار ایجاد نمی کند، فقط ممکن است کمی قرمزی روی پوست ایجاد شود که بعد از چند دقیقه یا چند ساعت از بین خواهد رفت. اما با این وجود توصیه می کنیم پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید توسط یک متخصص خبره، آموزش های لازم دیده شود تا عوارض جانبی ناخواسته ای پس از درمان ایجاد نشود.





:: برچسب‌ها: عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: